BOHEMIA CHIPS S „OSTRÝM“ TV SPOTEM

06.12.2010 13:53


Praha 3. 12. 2010 – Značka Bohemia uvádí před Vánoci na trh novinku v prémiové řadě Bohemia Chips Senza s japonskou příchutí Wasabi. Uvedení nové příchuti je podpořeno také televizní reklamou. Hlavními postavami spotu jsou dva japonští samurajové, kteří ochutnávají a pomocí své „čecho-japonštiny“ hodnotí ostrost nových chipsů Senza Wasabi. Režie spotu se opět ujal Petr Čtvrtníček. Reklama vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou McCANN-ERICKSON a poběží v televizích TV Nova, Prima, Prima Cool, Barrandov a AT media od 1. 12. 2010.

Bohemia Chips přichází před Vánoci s osmou televizní reklamou v tomto roce. Aktuální spot představuje novou příchuť prémiové řady Bohemia Chips Senza. „Vsadili jsme na příchuť japonského křenu Wasabi, ostrou chutí chceme polechtat především mužské chuťové pohárky" říká brand manager značky Bohemia Chips Senza Marek Gold. Televizní reklamu režíroval Petr Čtvrtníček, který se značkou spolupracuje již podruhé. Na vzniku spotu se podílela reklamní agentura
McCANN-ERICKSON, v televizi bude k vidění od 1. 12. 2010.

 

Děj nové televizní reklamy na Bohemia Senza Wasabi se odehrává v japonském prostředí. Dva samurajové si pochutnávají na nové příchuti chipsů a svou „čecho-japonštinou" vyjadřují spokojenost s jejich ostrou chutí.

 

Novou reklamu můžete shlédnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJP86Yhz8MY

 

 ______________________________________________________________________________________

 

Společnost Intersnack a. s. je klíčovým hráčem na trhu slaných snacků. Vedoucí pozici zaujímá v kategoriích bramborových chipsů, specialit, slaného pečiva a oříšků. Mezi nejdůležitější značky patří dlouhodobě Bohemia. Bohemia je silná moderní značka s dlouholetou českou tradicí a širokým portfoliem zahrnujícím několik řad chipsů (Bohemia Chips, Tradiční české brambůrky, GRANDE a SENZA),  slané pečivo, oříšky a speciality (SUPER a Lupeto). Všechny výrobky značky Bohemia se vyznačují vysokou kvalitou vstupních surovin a zpracování, díky tomu uspokojí chuť i nejnáročnějšího zákazníka.